Skolstart...

Nu har vi äntligen fått eget internet. Vad hemskt det är att vara utan internet !!!

I dag har barnen börjat skolan. Jag tror att jag var mer nervös än vad dom var.
Jag var med Martina 1:a timmen sen fick hon klara sig själv. Det hade gått jättebra.Carolina ville gå själv , hon är ju 12 år nu , så hon vill väl inte ha mamma med sig ;-)
Dom har redan fått läxor.Här går det undan...
På torsdag börjar jag och gubben på vår tyskakurs.Det ska bli kul att komma igång.
Har fortfarande inte tagit några kort på omnejden här... Ska göra det nån dag...
Återkommer....

Kommentarer
Postat av: Jesper

Nu tycker jag systeryster är dålig på att skriva i sin blogg! Hoppas allt är bra där borta!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0