Äntligen eget boende

Nu var det länge sen jag skrev. Har inte haft varken tid eller ork att sätta mig vid datorn.
Vi kom till schweiz den 19 juni ca kl 9 på kvällen. Sen dess har vi bott hos min svåger och hans familj. Det är
faktiskt väldigt jobbigt att vara inneboende när man har 3 barn.

I dag kom våra möbler som vi beställde den 20:e . Allt var i små små bitar , värre än IKEA. Vardagsrummet och vårat sovrum blev iallafall klart. Martinas rum får vi ta på lördag eller söndag , Carolinas möbler var försenade så de kommer nån gång till veckan.
Men nu har vi flyttat in iallafall , gud vad skönt. Tjejerna sover i soffan i vardagsrummet , den går att göra om till säng.
Simona sover i sin resesäng än så länge.

Ska försöka ta lite kort och lägga in snart.
Vädret har varit jättefint ända sen vi kom , det har varit ca 35 grader varje dag...skönt...
Vi har åxå lämnat in alla papper som behövs för att få uppehållstillstånd , usch vad paper det var.Orkar inte skriva mer just nu , har mjölksyra i hjärnan tror jag.
Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0