Äntligen besked...

Äntligen har vi fått besked om lägenheten i Schweiz. Muntligt iallafall. Vi får den vi ville ha :-)
Vi kommer att flytta ca 16-20 juni , beroende på flyttfirman.De var inte så förtjusta i att ha en körning på midsommar ;-) Så nu känns det äntligen som om man kan börja packa. Vet inte riktigt var man ska börja bara.
Nåja , i trädgården har jag inte lust att göra nånting. I vanliga fall hade jag legat på knä och rensat ogräs eller planterat blommor men det har absolut ingen lust med.

Nu ska jag åka och hämta bilen från den årliga servicen . Kostade bara 4000 :- den här gången ;-) 

Sätter in en liten bild på staden (byn) där vi kommer bo.Bazenheid.
image4



Kommentarer
Postat av: Camilla

GRATTIS!!! :D
jätte kul för er att de löser sig.
jag hoppas verkligen att de går vägen med all packning, papper och allt. Jag vet ju inte hur de funkar med uppehållstillstånd där men jag gissar att ni redan löst de. :) Hör annars gärna av dig om de är nåt jag kan hjälpa dig med.... kan ialla fall berätta vilka papper man ska fylla i för att skriva ut sig ur sverige. ;)
KRAM

2008-05-16 @ 08:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0