Golfboll i munnen

I dag har jag opererat bort en visdomstand.
Den satt lite knepigt till så jag var tvungen att gå till käk-kirurgen på lasarettet.
Min pappa var snäll och följde med mig dit eftersom jag skulle ha sällskap med mig till uppvaket.
Var där kl 9,30 sen har jag knappt nåt minne förren 12,00 !!!
Jag skulle ju bara få lugnande...hm.... nåja , tanden är borta och där den satt känns det nu som om jag har en golfboll istället. Har några stygn där åxå , som känns som en fluga. Killas hela tiden :-/

Hur går det med packning och flytt då...
Jodå, en låda är packad iallafall. Eftersom vi ännu ej fått klart om lägenheten vi skulle få , har jag liksom ingen lust att packa. Vi skulle ju få en 4 ½ :a på bv blev vi lovade , men nu visar det sig att en annan man
på det företaget åxå har lovat bort den !!!
Och nu håller företaget på och byter ägare så vi vet ingenting.....
Håller på att få magsår tror jag.
Det är ju bara 5 veckor kvar ungefär. men det ordnar sig nog...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Va roligt att du skriver blogg! Den ska jag absolut följa. Ja det är ju Noah med alla blåmärken det är ju han lixom ;). Hoppas det fixar sig med lägenheten så ni har någonstans att bo!

2008-05-08 @ 15:15:48
Postat av: Camilla

Tja tjejen! Kul att läsa... :) fast mindre kul just att operera tänder är de ju. Jag VET! Opererade bort alla mina visdoms-tänder innan dom kom fram... jag såg ut som en färgrann fotboll i ansiktet, gul, blå, grön och lila. :D
Hoppas svullnaden ger med sig snart. KRAM!

2008-05-09 @ 16:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0