Golfbollen är större idag :-(

Trodde ju att svullnaden skulle ha lagt sig idag...lite iallafall , men tji fick jag.
Den har växt.
Trots denna mindre snygga accessoar var jag tvungen att ge mig ut och handla.
Usch va hemskt.
Tyckte att alla stirrade just på mig. Så jag roffade åt mig det jag skulle och skyndade mig hem.
Väl hemma var det sånt kalasväder så jag la mig på altanen och solade.
Orkar inte göra så mycket mer heller,jag har ju inte kunnat äta mat på flera dar nu.
Får hålla mig till soppor o dyl. 
Tänkte jag skulle prova sätta in en bild på min fina golfboll ;-)










Kommentarer
Postat av: Victoria

Hoppas svullnaden är bättre idag!! :)

2008-05-09 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0