Vinter igen...

I går snöade det !!!
Trodde inte mina ögon.Det är ju för sjutton mitten av maj.
Förra veckan låg vi och solade i bikini på gräset och nu ligger det snö där !!!
Vad ska det bli av detta ?
Nu i morse låg det snö kvar.
Jag blir deprimerad av sånt här , nu vill jag ha sommar och sol, nuuuuu.
Packningen går iallafall framåt , sakta men säkert. Imorgon har jag tänkt boka ett bord till barnens loppis på marknaden nästa helg , då får de sälja sina gamla saker som de inte vill ta med till Schweiz.
Sen i början på juni lär jag få ha loppis här hemma för att bli av med alla små saker ...
Eller så ger vi allt till MYRORNA , vi får se.
image5
Simona njuter på gräset



image6
nu är det vinter igen :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0