OOOPSS , va länge sen det var


Har ju helt glömt bort min blogg. Är inte så haj på hur det här funkar men vi försöker väl.Sen sist jag skrev har det hänt väldigt mycket.
(Förutom att mellanslaget på datorn är lite knäppt)
Rocky jobbar numera som GIPSER. Det har med gipsväggar och sånt att göra det är allt jag vet ;-)
Jag är hemma med Simona.Som precis har knockat ögonbrynet i bordet och fick sy 4 stygn.

För barnen går det jättebra i skolan, Carolina har blivit intagen på bästa klassen i 7:an efter sommarlovet och Martina vill dom flytta upp en klass.Så där kan man inte klaga.

Jag trodde att det skulle va jätte skönt att va hemmafru , men gud vad mycket man har att göra. Hinner ju inte med allt. Önskar faktiskt att jag hade ett jobb, ett par timmar iallafall.
Här i schweiz är det nu sommar ,utebassängerna har öppnat för ett par veckor sen , syrenerna och äppelträden har blommat över...
Bara att njuta eller...

Kommentarer
Postat av: Victoria

Va roligt att du tagit tag i bloggen igen. Fick nästan en chock när du skrivit något :D hihi... Fortsätt så, så vi vet vad som händer där borta hos er. Vilka duktiga tjejer du har. Toppen!!

2009-05-09 @ 18:21:38
URL: http://viccis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0